פרופסור יעקב גולדנברג מהמרכז הבינתחומי בהרצליה הוא חוקר ומרצה ליצירתיות, פיתוח מוצרים חדשים, דיפוזיה של חדשנות, דינמיקת שוק והשפעות הרשתות החברתיות, תחומים שהם הבסיס להישרדות ולצמיחה של חברות בתעשיית התעופה אבל גם של יחידים שעשויים למצוא את עצמם מחוץ למעגל העבודה בשל המשבר הנוכחי.
יצירתיות וחדשנות משוייכות לרוב למושגים 'חשיבה מחוץ לקופסה' ו'סיעור מוחות'. במחקריו, יעקב גילה שחשיבה בתוך מסגרת אילוצים, והתבוננות פנימה לאיתור יכולות ומשאבים סמויים יכולה להיות לא פחות יעילה ואף יותר חסכונית
דיברנו על יצירתיות, חשיבה במסגרת אילוצים, פתרון בעיות, Alibaba, Amazon, Waze, מטוסי קומבי, שמעון פרס, בחירה ויוזמה
תרשים לדוגמה של מטוס קומבי של KLM
https://www.klm.com/travel/il_en/prepare_for_travel/on_board/our_aircraft/boeing_747_400_combi.htm
מוזמנים לשמור על קשר:
twitter.com/igudhatayasim
[email protected]