Markettrip | מסע בעקבות תפקיד השיווק בהייטק

14 פרקים
עסקים וכלכלה, יזמות, קריירה והתפתחות אישית
Markettrip | 
מסע בעקבות תפקיד השיווק בהייטק
טוען...

לשתף

הפרק האחרוןלפני 2 שנים

גיא גולד - איך קריאייטיב ממנף בינה מלאכותית

(1) 1.0

"מרקט טריפ" עוסק בשיווק, יזמות ואנשים. המסע השני שלנו עוסק בהתאמה בין פרסונת השיווק לסטארטאפים. המסע הראשון שלנו עסק במשבר התעסוקה ומיתוג המעסיק. -- מי אנחנו? תומר צוקר- סמנכ"ל השיווק של חברת הטכנולוגיה Opswat. מנטור אישי ומייסד-שותף של קהילת "לינקרס" בלינקדאין. במהלך 20 השנים האחרונות עסקתי במגוון תפקידי שיווק ומכירות בחברות טכנולוגיה בינלאומיות ובנוסף מרצה בתחומי השיווק והמיתוג. אייל מרקוס- סמנכ״ל השיווק של הסטארטאפ Aligned. אני מרצה ויועץ לשיווק דיגיטלי, עיתונאי במשך עשור, בעלים גאה של סוכנות הדיגיטל ספלאש במשך 12 שנה, שותף בהפקות טדאקס וחלק מצוות ההקמה וההובלה של מידברן בשנים הראשונות.

כל הפרקים

20 במרץ, 2023
00:44:43

גיא גולד - איך קריאייטיב ממנף בינה מלאכותית

16 בפברואר, 2023
00:38:37

וידיאו ובינה מלאכותית, איך זה מרגיש כשכל העולם רוצה לנסות אותך - ראיון עם גיל פרי

30 בינואר, 2023
00:44:40

איך משתמשים בבינה מלאכותית בחיי היומיום של סטארטאפ - שיחה עם עדי עזריה

22 בינואר, 2023
00:32:46

עונה חדשה - איך הבינה המלאכותית תרעיד את עולמנו המקצועי?

14 בדצמבר, 2022
00:47:28

באיזה שלב כדאי לגייס ויפי מרקטינג לסטארטאפ - שיחה עם גיא הילטון, אמדוקס

30 בנובמבר, 2022
00:30:17

סקיילינג לסטארטאפ - שיחה עם חן גוטר מ-״לושה״

24 בנובמבר, 2022
00:52:53

עצות למייסדי סטארטאפים - שיחה עם שירי גרוסברד

14 בנובמבר, 2022
00:37:00

שיווק במגרש של הכי גדולים שיש - שיחה עם קרין שיפטר מאור

30 באוקטובר, 2022
00:38:44

פרק #2 - שיחה עם רן אברהמי מאפספלאייר

19 באוקטובר, 2022
00:40:33

מסע בעקבות תפקיד סמנכ״ל השיווק - שיחה עם עמנואל (מנו) כהן