רדיו Ynet משדרים דיגיטלית

העידן הדיגיטלי הביא לפריחה של תוכן מגוון ואיכותי, פודקאסטים, מערכות לניהול למידה הכוללות קורסים מקוונים, וערוצי רדיו וטלוויזיה חדשים-ישנים שעברו לפורמט הדיגיטלי. אחת התחנות החדשות בנוף הרדיו המקומי רדיו Ynet משדרים עבורכם דיגיטלית, חדשות ותוכניות אקטואליה עשרים וארבע שעות ביממה.

רדיו ynet הוא שחקן חדש בנוף המקומי שנוסד בשנת 2022, רדיו דיגיטלי השייך לידיעות אחרונות. בשעה שבע בבוקר ברביעי בספטמבר החלו השידורים. היתרון הגדול של רדיו ווינט הוא השידורים 24 שעות ביממה להם ניתן להאזין באתר האינטרנט או באפליקציה. 

כבר בראשית דרכה בלטה תחנת הרדיו הצעירה בנוף המקומי, עם תוכניות וכתבות פוליטיות וחברתיות על ידי טובי השדרנים בארץ. התוכנית של אודי סגל ודוריה למפל מסקרת את כל האירועים החמים בפוליטיקה, כולל נושאים מרתקים על יבוא פרות אדומות להר הבית המציג את נאמני הר הבית באור קצת שונה, וראיונות עם אנשי מפתח בפוליטיקה הישראלית. 

תוכניות ושדרנים מובילים

רדיו במתכונת דיגיטלית משלב בין ישן לחדש, מצד אחד מדובר באותו רדיו ישן וטוב שכולנו אוהבים עם תוכניות איכותיות שניתן להאזין להם בשעת הבוקר עם הקפה, בזמן ארוחת צהריים או בכל זמן שנוח לנו במהלך היום. מצד שני השידורים ברדיו הדיגיטלי מתאימים את עצמם לעולם של ימינו, איכות השידור היא ברמה יותר גבוהה ללא הפרעות מתחנות פיראטיות, ללא בעיות קליטה ועם איכות צליל ברמה גבוהה. הרדיו הדיגיטלי מאפשר לכם האזנה רצופה גם כאשר אתם עוברים מאזור לאזור. 

רדיו ynet מאפשרים לכם להתחבר מכל מקום שבו אתם נמצאים, והוא מציע עבורכם מגוון רחב של תוכניות, יותר משלושים תוכניות כבר משודרות באופן קבוע באתר. בימי ראשון עד רביעי משודרות תוכניות אקטואליה על ידי שדרנים מובילים כגון אודי סגל, המשדר תוכנית אקטואליה ביחד עם דורית למפל בימי ראשון עד רביעי בין השעות 11:00 -9:00. בשעות הערב בין השעות 19:00-17:00 משודרת התוכנית של דודו ארז ויואב רבינוביץ. באתר האינטרנט של הרדיו תוכלו למצוא קטעים נבחרים מכל התוכניות השונות המשודרות במהלך היום. 

שמות מובילים נוספים של שדרנים באתר כוללים את ג'ודי שלום מוזס המשדרת ביחד עם רענן שקד ותוכניתו של עופר שלח האמת היא, לוח השידורים המלא של התחנה נמצא בקישור הבא: https://www.ynet.co.il/radio#!/replace 

אולפני yney

*אולפני ynet, תמונה מעמוד הפייסבוק של ynet

איך מתחברים לשידור?

הדרך הקלה ביותר להתחבר לשידורים ולשמוע ברצף את תוכניות הרדיו השונות בכל מקום שבו אתם נמצאים, היא דרך האפליקציה או האתר. השידור נמשך גם בעת קריאת כתבות אחרות באתר ynet וגם אם עברתם לאפליקציה אחרת או אם עברתם בכלל לווטסאפ או למייל, כל עוד כפתור ההפעלה פועל השידורים ממשיכים כרגיל. 

במשרד או בבית תוכלו להאזין לרדיו במחשב או בטלוויזיה חכמה, באמצעות האפליקציות של הרדיו. אם אתם נמצאים בדרכים תוכלו להשתמש בכל אחת מהאפליקציות המתאימות לכך, Android Auto עבור מכשירי אנדרואיד ו-CarPlay עבור מכשיר אייפון. כל התוכניות של הרדיו מוקלטות וניתנות לשמיעה חוזרת בכל זמן שרק תרצו. 

קישורים רלוונטים