מהו התדר של רשת ב׳? מפת תדרים לפי אזורים

רשת ב הפופולרית התחילה לשדר כבר משנות השישים והמטרה שלה הייתה להציע אלטרנטיבה מרעננת לרשת א, במיוחד בתחום המוזיקה העברית, התחנה שידרה במשך שנים מוסיקה עכשווית וצעירה, והיא ידועה בעיקר בגלל התוכניות הפופולריות של רבקה מיכאלי ו"שירים ושערים". לאחר פירוק רשות השידור, בתהליך איטי שלקח כמה שנים, הרשת עברה לבסוף לידיים של תאגיד השידור הציבורי כאן. התאריך הרשמי שבו התחילו השידורים החדשים של התחנה הוא ה-15.5.2017. 

תחנת הרדיו כאן ב משדרת בעיקר תוכניות חדשות ואקטואליה ומוזיקה ישראלית פופולרית. תוכניות האקטואליה של כאן ב כוללות עדכונים חמים מהשטח, פרשנויות ותחקירים בנוגע לאירועים שעל סדר היום הציבורי בישראל. בנוסף לכך, רשת כאן ב מציעה עבור המאזינים שלה פודקאסטים בנושאים מגוונים הקשורים לחברה הישראלית, הכוללים פרשנויות שונות בסוגיות פוליטיות וחברתיות שעומדות היום על הפרק. 

כאן ב משדרת בתדרים הבאים: 

  • באזור תל אביב והסביבה, חיפה והסביבה, אצבע הגליל, צפון בקעת הירדן, באר שבע, מרכז הנגב וצפון הנגב 95FM  
  • בירושלים והסביבה 95.5FM, 95.0FM, 95.2FM
  • במרכז הארץ והגליל, צפת, דרום וצפון הערבה 95.5FM
  • נתניה, מרכז הארץ, נצרת והסביבה והגליל המערבי 95.2FM

מפת תדרי השידור (מעודכן ל 2022, תמונה מאת fmscan.org)

מפת תדרי שידור כאן ב

המגישים הבולטים של התחנה:

שידורי התחנה של כאן ב מועברים על ידי עיתונאים ושדרנים בכירים, חלקם מוכרים לציבור הישראלי עקב הפעילות שלהם לאורך השנים, וחלקם נמצאים בתחילת דרכם המקצועית. המטרה של התחנה היא לכלול קשת רחבה של שדרנים ותיקים וחדשים, בשביל ליצור גיוון של ממש בתוכן המוגש לקהל המאזינים. 

  • אריה גולן - עיתונאי ושדרן רדיו ישראלי ששידר ברשת ב החל משנת 1995 את יומן הבוקר בתוכנית היומית " הבוקר הזה", וממשיך לשדר אותו עד היום בכאן ב. 
  • קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן המגישים ביחד את תוכנית האקטואליה קלמן-ליברמן בימי ראשון עד רביעי בין השעות 8:00-10:00.
  • שלומי גולדברג מגיש התוכנית "אור ראשון" בימי ראשון עד חמישי בין השעות 5:00-6:00 בבוקר, אם אתם ערים בשעה הזאת אנחנו ממליצים לכם להתחיל היום עם התוכנית של גולדברג, אחד המנחים ומגישי הטלוויזיה הטובים ביותר בזמננו שהגיש את סדרת הסרטים התיעודיים "מורה לחיים" על סיפורם של מורים שנפלו במערכות ישראל. 

כאן ב היא מערוצי הרדיו העשירים ביותר בתכנים. בין התוכניות הפופולריות ביותר בתחנה ניתן למצוא את סדר יום עם קרן נויבך, והתוכנית של רוני קובן בימי חמישי בין 22:00-00:00 בקישור הבא תוכלו למצוא את רשימת השידורים המלאה של התחנה:

כאן ב' בשידור חי - תחנת האקטואליה והחדשות המובילה בישראל 

תאגיד השידור הישראלי הוקם בשנת 2015 מתוקף חוק השידור הציבורי הישראלי, במטרה להחליף את רשות השידור. תאגיד השידור כאן החל לשדר בשנת 2017 והוא כיום גוף התוכן המשמעותי והגדול ביותר בישראל. חטיבת הרדיו של כאן מציעה מגוון רחב של ערוצים כגון כאן תרבות, כאן ג, כאן קול המוסיקה ועוד ערוצים רבים נוספים. בנוסף לערוצי הרדיו של כאן יש לתאגיד חטיבת טלוויזיה, דיגיטל וחדשות בנוסף לחטיבה ערבית. 

תאגיד השידור הישראלי של כאן פועל בכל הרשתות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק ולינקדאין, ובערוצי יוטיוב וסאונדקלאוד. במסגרת כאן 11 ערוץ הטלוויזיה והאינטרנט של תאגיד השידור, הופקו סדרות ישראליות מקוריות שחלקן נמכרו לגופים מסחריים משמעותיים בעולם. אחת הסדרות המובילות של כאן 11 טהרן נמכרה לחברת אפל. כמו כן הסדרה שעת נעילה נמכרה ל-HBO. 

קישורים רלוונטים