גלי ישראל תדרים, תוכניות ואודות התחנה

גלי ישראל היא תחנת רדיו שהחלה לשדר ב-22 בפברואר 2010 עבור הציבור הציוני לאומי, חידוש מרענן בנוף תחנות הרדיו הוותיקות. בין התוכניות המובילות של התחנה, תוכנית האקטואליה היומית המשודרת כל בוקר עם אבי רצון, פתחי וזמרי בעם שזכתה בפרס תוכנית המלל של איגוד העיתונאים, ועוד מגוון רחב של תוכניות אקטואליה, תרבות, כלכלה ומשפטים ונושאים רבים נוספים.

גלי ישראל היא תחנת רדיו אזורית המשדרת מגבעת זאב באזור יהודה ושומרון. התחנה הוקמה בשנת 2010 על ידי אנשי העסקים יוסי סבן וצביקה שלום. קהל היעד העיקרי של רדיו גלי ישראל, הוא מעמד הביניים במדינה ובעיקר הציבור הציוני לאומי, חלק משמעותי ומרכזי של החברה הישראלית. 

התחנה שמה לעצמה למטרה כבר מתחילת דרכה, לבנות לוח שידורים מגוון ואטרקטיבי, תוסס ומרענן, בעל רמת עניין גבוהה לציבור השומעים. בתחנה משודרים מדי יום תוכניות במגוון רחב של נושאים על ידי טובי השדרנים בארץ. בין שדרני התחנה נמצאים, אבי רצון, שרון גל, מנחם הורביץ, נעם פתחי ועוד רבים וטובים אחרים. 

פוליטיקה ואקטואליה

תוכניות האקטואליה של התחנה הן הפופולאריות ביותר על קהל המאזינים, והן כוללות תוכנית סיכום שבועית לכל ענייני הפוליטיקה והאקטואליה ומדור מיוחד לענייני ההתיישבות ביהודה ושומרון, בצפון ובדרום. בשנת 2018 זכתה התוכנית פתחי וזמרי בעם ששודרה בתחנה, בפרס תוכנית המלל של איגוד העיתונאים. 

התדר של גלי ישראל באזור המרכז והצפון הוא FM 94 ובאזור ירושלים FM 89.3 ו- FM 106.5.    

תדרים גלי ישראל

 **תמונה מאת fmscan.org 

לוח שידורים ותוכניות

לוח השידורים והתוכניות של גלי ישראל, כולל מה דורות חדשות בשיתוף פעולה עם ערוץ 20 ותוכניות מקוריות של התחנה. ערוץ 20 מפיק עבור התחנה את כל שידורי החדשות מאז שנת 2018, והערוץ משדר את תוכניות התחנה בין השעות 7:00 עד 13:00. 

לוח השידורים של התחנה מכיל קשת רחבה של נושאים, פוליטיקה ואקטואליה, מוזיקה ישראלית, פרשת השבוע וענייני הלכה, תרבות אופנה ועוד נושאים רבים נוספים. בין התוכניות המרכזיות ניתן למצוא את:

  • "אבי רצון בבוקר" בימים א-ה בין השעות 7:00 עד 8:00 תוכנית אקטואליה לפתיחת היום.
  • "פתחי וזמרי בעם" פאן ואקטואליה בשיתוף רדיו דרום בימים א-ה בין השעות 10:00 עד 12:00.
  • "צליל מכוון" שעתיים של מוזיקה ישראלית ימים א-ד בין השעות 14:00 עד 16:00. 
  • "שישי באולפן" תוכנית אקטואליה שבועית של יאיר נתניהו ויערה זרד בין השעות 11:00 עד 12:00 בימי שישי. 

לוח השידורים המעודכן נמצא באתר התחנה, שם תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש בנוגע לזמנים כולל קישור לכל השידורים בעבר:

https://www.gly.co.il/broadcastSchedule

שדרני התחנה

גלי ישראל היא תחנת רדיו שפונה ימינה, והיא נועדה עבור הציבור הציוני לאומי. אבל שדרני התחנה באים ממגוון רחב של דעות והשקפות, ובונים ביחד פסיפס אנושי מורכב ומעניין. בין השדרנים המפורסמים ביותר יש כמובן את אבי רצון, אחד השדרנים האהובים ביותר של התחנה, המשדר מדי בוקר תוכנית אקטואליה הדנה בכל הנושאים החמים של היום. אחד המדורים המרתקים של התחנה היא פינת ההלכה עם הרב שמואל אליהו, מהמנהיגים הבולטים של הציבור הציוני דתי. מנחם הורביץ ועדי ששון מנחים תוכנית יומית בנושאי אופנה, דיאטות, בריאות, אוכל ותרבות, כולל שיחות עם חברי כנסת ואנשים מרכזיים בחברה הישראלית. 

אתם מוזמנים לעקוב אחרי השדרנים הבולטים של התחנה באתר הבית: 

https://www.gly.co.il/programs

אלטרנטיבה חדשה לערוצים הישנים

תחנת הרדיו של גלי ישראל היא חידוש מרענן בנוף התחנות הוותיקות של הרדיו הישראלי, עם מבט ימינה ועם המון אהבה והבנה של החברה הישראלית, התחנה מהווה מעין בית עבור קהל מאזינים הולך וגדל, המחפש אלטרנטיבה חדשה לערוצי הרדיו הישנים. 

קישורים רלוונטים