מהו התדר של קול חי? מפת תדרים לפי אזורים

תחנת הרדיו הפופולרית של העולם החרדי 

רדיו קול חי, תחנת רדיו ישראלית עם אופי חרדי שהחלה לשדר בנובמבר 1996, משדרת עבור הקהל החרדי תוכניות אקטואליה המסקרות את כל החדשות החמות בישראל. התחנה משדרת עשרים וארבע שעות ביממה, למעט שבתות וחגים, משני מוקדי שידור בבני ברק ובירושלים. 

במסגרת שידורי הערוץ הוקמה תחנת בת בשם קול חי מיוזיק, המשדרת מוזיקה יהודית בעיקר חסידית, אבל גם מוזיקה מזרחית דתית ומוזיקה יהודית מקורית. תחנת הרדיו קול חי מיוזיק משדרת משעה שבע בבוקר עד שעה עשר בלילה בימים א-ה ובימי שישי עד לקראת כניסת שבת.  

רדיו קול חי הוקמה בעיקר עבור הציבור החרדי בישראל, אך היא פונה גם אל הקהל הדתי והמסורתי, והיא מצליחה אף למשוך מאזינים שאינם באים מהעולם הדתי.

לקום בבוקר עם אקטואליה ודברי תורה 

כל בוקר בצלאל קאהן ודוד חכם פותחים עם מהדורת הבוקר, וידידיה מאיר משדר תוכנית מיוחדת המשלבת בין אקטואליה לדברי תורה, מנחם טוקר בתוכנית זמן אוויר משדר מוזיקה ובידור, תוכנית בידור נוספת מוגשת על ידי אלעד כהן ויהודה שוקרון.

התחנה משדרת תוכנית השראה יומית של הרב יצחק פנגר ואת המהדורה המרכזית שלה מגיש אבי מימרן. אחת התוכניות הפופולריות של התחנה היא התוכנית השבועית "עניין משפחתי" המוגשת לסירוגין על ידי מספר מגישי תחנה שונים: רחל פסטג, מירי שניאורסון ויואב דיליאון. תחנת רדיו קול חי משדרת כל שעה מהדורות חדשות החל משבע בבוקר ועד חצות הלילה.

תכנים נוספים המשודרים בתחנה כוללים סיקור נרחב של אירועים תורניים כגון חידון ההלכה השנתי, שיעור שבועי של הרב יצחק יוסף שמשודר כל מוצאי שבת מבית הכנסת של היזדים בירושלים ותכנית מיוחדת לפרשת השבוע. 

מהו תדר השידור של רדיו קול חי?  

  • אזור המרכז, ירושלים והדרום בתדר 92.8FM, 92FM

מפת תדרי השידור (מעודכן ל 2023, תמונה מאת fmscan.org)

תדר קול חי

תחנת רדיו קול חי משדרת באזור המרכז, ירושלים והדרום בתדרים 93FM ,92.8FM רדיו קול חי מיוזיק משדרת בתדר 102.5FM. לכל אחת מהתחנות יש אתר אינטרנט נפרד בו תוכלו למצוא את כל תכני הערוץ עשרים וארבע שעות ביממה. 

באתר של קול חי מיוזיק ישנו מדור מיוחד עבור פודקאסטים בנושאים שונים ומגוונים, כמה מהפודקאסטים הבולטים:

ילד הפלא - סקירה מקיפה על ילדי הפלא המרגשים של המוסיקה החסידית.

השיר והמסר - עם הרב חגי צדוק המתחקה אחרי המשמעות הגלויה והנסתרת של השירים המוכרים לכולנו.

ועוד מגוון רחב של פודקאסטים מעולים.