מהו התדר של רדיו ללא הפסקה? מפת תדרים לפי אזורים

 רדיו ללא הפסקה עם שדרני הרדיו המובילים בישראל 

רדיו 103fm הגרסה החדשה של רדיו ללא הפסקה, היא אחת מתחנות הרדיו האזוריות הפופולאריות ביותר באזור גוש דן והסביבה, עם מיטב השדרנים המוכרים והאהובים בישראל. התחנה הוקמה בשנת 1995 בגל הגדול של הקמת תחנות רדיו אזוריות בארץ. בשנת 2018 השיקה התחנה שורה של שידורי בוקר חדשים ומיתגה את עצמה כתחנת אקטואליה. כיום תוכניות האקטואליה של התחנה תופסות נתח מרכזי מלוח השידורים. בנוסף לכך, התחנה משדרת תכנים סאטיריים ושידורי ספורט, לצד תכנים בנושאי בריאות ופוליטיקה. 

 תחנת הרדיו של גוש דן היא אחת התחנות העשירות ביותר בתכנים עם תוכניות מלל המשודרות לכל אורך ימות השבוע. בסופי שבוע התחנה מקדישה את לוח השידורים שלה לטובת זמר עברי ישן ונוסטלגי. 

מפת תדרים של רדיו 103FM

  • תחנת 103FM משדרת באזור גוש דן בתדר 103FM

מפת תדרי השידור (מעודכן ל 2023, תמונה מאת fmscan.org)

תדר רדיו 103FM

תוכניות ושדרנים מובילים משש בבוקר עד חצות הלילה 

רדיו 103fm מארחת את גדולי השדרנים בישראל, בין שדרני התחנה הפופולרים נמנים בן כספית, מיכל דליות, רון קופמן ועוד מפורסמים רבים המשדרים כבר יותר משני עשורים בערוץ התחנה. השידורים מתקיימים לכל אורך שעות היום עד חצות הלילה, ובלילות משודרות גרסאות קצרות למיטב התוכניות ששודרו במהלך היום. אם פספסתם את אחת התוכניות האהובות עליכם, תוכלו להאזין עוד באותו יום לגרסה המקוצרת או לצפות בכל התכנים באתר התחנה. 

תוכניות ושדרנים מובילים:

● בימי ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד לשעה 11:00 משודרת התוכנית של ינון מגל ובן כספית. ינון מגל היה בעבר העורך הראשי של עיתון וואלה ומגיש מהדורת מבט של הערוץ וחבר כנסת מטעם הבית היהודי, בן כספית הוא עיתונאי ופובליציסט מפורסם הכתב המדיני לשעבר של מעריב, והמגיש הנוכחי של פגוש את העיתונות בערוץ 12, ביחד עם עמית סגל. 

תוכנית האקטואליה של הצמד דנה בכל הנושאים האקטואליים הבוערים, כלכלה, ביטחון, פוליטיקה וחברה תוך ראיונות מרתקים עם אנשי מפתח בחברה הישראלית. 

● כל יום שישי ב־13:00 בצהריים, פרופסור רפי קרסו משדר את תכנית הרדיו המיוחדת שלו שנועדה להיות שליחות. רפי קרסו מתמקד בענייני בריאות פיזית ונפשית, ומציע תשובות לשאלות שתושבות על ליבכם בנושאים אלה.

● ראשון עד רביעי ב־07:00 בתחילת כל יום חדש, תוכנית הרדיו עם אודי סגל וענת דוידוב מביאה את החדשות הכי עדכניות: אודי סגל וענת דוידוב מספקים את כותרות היום, מבצעים ראיונות ומספרים על סיפורים שחובה לדעת, הכל מוגש ללא פילטרים או פשרות. 

● "שבת עברית" ב-103fm נוסדה לפני יותר מ-25 שנה, והיא מביאה אליכם את הקלאסיקות הגדולות של המוזיקה העברית לדורותיה, בלי פרסומות ובלי דיבורים מוסיקה נטו! הנאה צרופה לכל חובבי המוזיקה הישראלית. 

תוכניות ששודרו בעבר ברדיו 103FM

  • זהבי עצבני עם נתן זהבי היא אחת התוכניות הפופולריות ביותר בתחנה ששודרה בעבר, מדי יום שוחח זהבי עם מאזינים ולא פחד לשחוט את כל הפרות הקדושות של החברה הישראלית. תוכנית הרדיו שלו הייתה עולה לפעמים לטונים גבוהים, אבל תמיד מאחורי העצבים של זהבי יש דאגה אמיתית לגורל החברה בה אנחנו חיים. 
  • דידי הררי, האיש והאגדה, אחד משדרני הרדיו הותיקים והאהובים ביותר בישראל, זכה בשנת 2004 בפרס שדר הרדיו המצטיין על התוכנית היומית שלו ב-103fm "דידי לוקאלי". התוכנית הושמעה בתחנה כל יום בין השעות 14:00 ל-16:00. הררי עבד עם צוות קומיקאים משובח, ששידרו איתו בערוץ התחנה. לאורך קריירתו, הררי קידם מוזיקאים רבים, והמשיך לעשות זאת עד לאחרונה, בין האמנים שקיבלו אצלו במה היו אייל גולן ומאיה בוסקילה.

103fm דיגיטל

תחנת הרדיו 103fm הקימה בשנים האחרונות מדור מיוחד עבור פודקאסטים, שם תוכלו להאזין לתכנים רבים ומגוונים, ייחודים לדיגיטל, המעמיקים את היריעה של ערוצי התחנה. ערוץ הפודקאסטים של רדיו 103fm מכיל ספרייה עשירה של תכנים בכל הנושאים המשודרים בתחנה, פוליטיקה, צבא וביטחון, בריאות, ספורט, רוחניות והורות ועוד תכנים רבים נוספים. 

הפודקאסטים המובילים של הערוץ הם:

מקדימים רפואה עם פרופסור קרסו , רופא מומחה לנוירולוגיה ומערכת העצבים, מומחה בין עולמי בטיפול בכאב כרוני, ועיכוב של תהליכי הזדקנות. פרופסור קרסו הוא ממייסדי השילוב בין הרפואה המערבית לרפואה המשלימה בארץ. 

● מילים ולחן עם דודי פטימר, עיתונאי וחוקר מוזיקה שיצא למסע מרתק לתיעוד המוזיקה הישראלית לדורותיה, הכולל ראיונות מרתקים עם אמנים ותיקים. 

כאן תוכלו למצוא את כל הפודקאסטים של הערוץ:

הפודקאסטים של רדיו 103fm