רדיו ישראל FM מידע על התחנה הנוסטלגית

התחנה ישראל FM הוקמה ב2008 על ידי אנשים מתוך אהבה רבה לרדיו ומוסיקה בכלל, מתוך רצון להביא משהו חדש לתחום בישראל ואולי אפילו לגרימת מהפכה בעולם הרדיו בכלל.
רדיו ישראל FM מספקת האזנה למוסיקת להיטים, שמתעדכנת מדי יום ומביאה לכם, המאזינים, את מיטב המוסיקה בסצנת הדאנס, קלאב, היפ-הופ, והפופ, מכל הזמנים

ישראל FM מפעילה שידורים חיים יומיומיים עם השדרנים, העורכים והמפיקים מהחזקים בתחום הרדיו בישראל! התוכניות והתכנים ברדיו פונים לקהל צעיר, לכן התוכניות קלילות, הומוריסטיות וכיפיות, ככה שישר תתמכרו אליהן.

באתר הבית של ישראל אף-אמ ניתן למצוא פרטים על השיר שמתנגן, על השירים שהתנגנו, לצ'וטט עם המאזינים האחרים, עם צוות האתר, לקרוא טיזרים וכתבות, לשחק במשחקים תוך כדי האזנה ועוד.

לתחנה ניתן להאזין גם באמצעות מכשירים סלולאריים או ניידים אחרים, באתר התחנה אפשר למצוא הסבר איך להאזין לרדיו כמעט מכל סמארטפון שקיים בשוק. רדיו ישראל FM מפעיל תוכנת נגן רדיו ייחודית, אפשר להאזין תוך כדי פעיליות אחרות במחשב. אתר הבית של ישראל FM מעדכן בקביעות על חידושים בעולם המוסיקה ובעולם הבידור בארץ ובעולם.

מה אתר רדיו ישראל FM התחנה הציע?

  • דף צוות התחנה אשר תוכלו לקרוא על הצוות שמפעיל והקים את הרדיו והאתר.
  • דף הסברה להאזנה כמעט מכל מכשיר נייד או סלולארי הקיים בשוק.
  • מערכת ייחודית להוספת שירים לפלייליסט הרדיו! בדף הוספת השירים אפשר להכנס, לבחור שיר ממחשבכם האישי, לעלות אותו, וכשהוא יתנגן, שמכם ייכתב וכולם ידעו שאתם העלתם את השיר.
  • טבלת לוח שידורים אשר תוכלו לעקוב אחר התוכניות המשודרות ברדיו.
  • משחקוני ישראקלאב - כל מה שיעסיק אתכם בזמן האזנה לרדיו.
  • מגזין מוסיקה אשר יעדכן אתכם בכל מה שחדש בעולם המוסיקה בארץ ובעולם.

הבהרה: התחנה רדיו ישראל FM הפסיקה את שידוריה.

קישורים רלוונטים