כל מה שרציתם לדעת על רדיו חיפה

תושבי חיפה והאזור מכירים היטב את תחנת הרדיו הוותיקה רדיו חיפה 107.5 . התחנה שהחלה את דרכה בחיפה הפכה לשם דבר עבור תושבי הצפון הקרוב. רדיו חיפה משדרת מעל 10 שנים מוסיקה מגוונת, תכניות אירוח, חדשות ותכניות מקומיות ובעלות עניין לתושבי חיפה והאזור.

ההיסטוריה של רדיו חיפה

תחילתה של תחנת רדיו חיפה 107.5 אי שם בתחילת שנות ה-90 כרדיו פיראטי (טרם הקמתן של תחנות הרדיו האזוריות), היא כונתה תחילה 'רדיו 1' ושידוריה התקיימו מחוצות המפרץ שבחיפה. בראשון לספטמבר 1995 רדיו חיפה הפכה רשמית לתחנה חוקית וזכתה לשמה החדש. בשנת 1999 היא עברה למשכנה הנוכחי בגראנד קניון בכניסה לחיפה. מיומה הראשון מנהלה של רדיו חיפה הוא דני נישליס.

רדיו חיפה העבירה מספר תכניות בסינדיקציה עם תחנות אחרות כמו למשל תכנית לצעירים שכונתה 'רדיו1' והועברה יחד עם רדיו 100FM .

התחנה שילבה מאז ומעולם בין מוסיקה מגוונת לתכניות אירוח וממשיכה לעשות זאת עד היום. בשנת 2007 רדיו חיפה זכתה בפרס ארגון ה-NAB בשל מצוינותה המקצועית בתקופת מלחמת לבנון השנייה. הפרס היוקרתי העלה את קרנה של רדיו חיפה לכדי תחנת הרדיו מן המרכזיות בצפון. בשנת 2008 רדיו חיפה זכתה במכרז להפעלת הרדיו האזורי של אזור חיפה.

רדיו חיפה תדר ואזורי שידור

  • חיפה והקריות: נקלא בתדר 107.5FM
  • נשר והסביבה: נקלט בתדר 99.5FM

אזורי שידור רדיו חיפה

*תמונה מאת fmscan.org

מהו לוח השידורים של רדיו חיפה? ואילו תוכניות רדיו בולטות

ברדיו חיפה משלבים בהצלחה כבר למעלה מעשור תכניות אירוח ומוסיקה, כיום התחנה משדרת תכניות כגון: ירוקנרול עם גיא בזק, לאב מי בלילה עם שמוליק טייאר, שער השבת עם משה פרימן ואיזיק זוהר, היציאה – מגזין בילויים, המומחים – קו הבריאות, רצועה עם ראש עריית חיפה יונה יהב ועוד. מידי שעה התחנה משדרת מהדורת חדשות הכוללת גם אירועים מקומיים מאזור חיפה והסביבה, את התכנית מפיקים בתחנה עצמה במחלקת החדשות. 

כמובן לוח השידורים הוא דינאמי ומשתנה בכל תקופה על פי עורך התחנה וניתן להתעדכן באתר התחנה 

תוכן רלוונטי