התחנה לקהל החרדי קול ברמה מידע ותדרים

יש כיום תחנות רדיו רבות שאנו יכולים להאזין להם ולכל מגזר באוכלוסיה יש את תחנת הרדיו המתאימה לו ביותר. תחנת הרדיו קול ברמה מציעה את עצמה לקהל החרדי שמבקש לעצמו רדיו איכותי ומתאים הן מבחינת התכנים והן מבחינת המסרים, המסגרת והאנשים הפועלים כשדרנים, טכנאים ועוד.

קול ברמה זוהי תחנת רדיו המציעה לקהל המאזינים שלה את כל מה שהקהל החרדי אוהב ומבקש לשמוע ולצרוך הן כאוכלוסיה בעלת צרכים מוגדרים מבחינתה והן כאזרחים ישראליים. הרי לא ניתן להפריד בין ישראלי ובין מה שקורה בישראל, אך צריך תמיד לדעת כיצד מגישים את האקטואליה ולכן מי שמאזין לרדיו קול ברמה יודע שהוא נמצא בידיים טובות ואוזנו תמיד תוכל ליפול על דברי טעם וחוכמה, על כל הרבדים.

מהו אופי השידורים בתחנת קול ברמה?

שדרנים כמו עמי מימון, הרב יאשיהו פינטו, רונן כץ ועמירם בן לולו הם רק חלק מתוך מערכת שלמה של שדרנים המספקים את כל התוכן הנדרש והאיכותי ביותר לקהל החרדי, מוזיקה איכותית שלא נופלת מאף תחנת רדיו מתחרה וכמובן שהמאזינים מהווים את הבסיס האיתן ביותר שעליו ניתן להשתית מערכת של תוכניות אקטואליה, ספורט, דת ועוד.

הכל בנימה המתאימה ובדרך המקצועית ביותר. בתחנות רדיו אחרות לא תמיד ניתן לשמוע את מה שהמגזר החרדי אוהב או מעדיף להאזין לו ומאז שהרדיו האזורי החל לשדר, מקבלים גם החרדים את המענה הטוב ביותר לצרכים שלהם. נקודה חשובה מאוד היא הנחלת הערכים. הרי דבר ידוע הוא של רדיו יש השפעה מאוד גדולה על אנשים וכל מי שמעביר חלקים מיומו בנסיעה ברכב, בעבודה ליד הרדיו או עבודה על המחשב כאשר הרדיו ברקע, תמיד יכול לסמך על קול ברמה שיעבירו את כל התוכניות והתכנים הטובים ביותר שיש.

קול ברמה יודע לעשות רדיו איכותי ותחנה כמו קול ברמה מבקשת לשמור בכל רגע נתון על סטנדרטים גבוהים של שידור ציבורי.

איך להאזין ותדרים של קול ברמה

התחנה מציעה פריסה נרחבת מצפון השרון בואכה גוש דן, בני ברק, יהודה ושומרון, ירושלים והסביבה ועד לאשדוד, אשקלון, נתיבות ופאתי באר שבע בדרום. ניתן לקלוט את שידורי התחנה בתדרים: 92.1FM, 105.7FM- 104.3FM

קול ברמה מפת תדרים

*מפת תדרי השידור קול ברמה (מעודכן ל 2022, תמונה מאת fmscan.org)

קהל מאזינים

תחנת הרדיו קול ברמה נותנת מענה לכל אחד בקרב הציבור החרדי ולכל מאזין יכולה להיות לפחות תוכנית רדיו אחת שיכולה להתאים לו.

כמובן שערכי המשפחה תמיד באים לידי ביטוי בתוכניות, והדבר נשמע היטב בנינוחות השדרנים, בהתאמת לוח השידורים לשעות היום והפעילות של משפחה ממוצעת וכמובן תמיד ניתן לראות את רדיו קול ברמה כרדיו איכותי ובלתי מתפשר.

קול ברמה הוא בהחלט קול ברמה אחרת ולא בכדי הוא הרדיו החרדי הגדול ביותר. על איכות ועוצמה בהחלט לא ניתן להתפשר.

קישורים רלוונטים