הכירו את רדיוס 100FM

כל כך הרבה המצאות התפתחו להן במאה השנים האחרונות, אך למרות הכל עדיין לא נס ליחו של הרדיו. כיום אנו יכולים למצוא תחנות רדיו רבות, הן בשידור של רדיו המסורתי והן תחנות אינטרנטיות ולכל אחד יש את תחנת הרדיו המועדפת עליו. אחת מתחנות הרדיו הפופולאריות ביותר בישראל היא תחנת רדיוס המוכרת גם כתחנת 100FM . לא כל תחנת רדיו אנו יכולים לזכור אך 100FM זהו לא רק תדר, אלא גם מסר חשוב ומונח שישראלים רבים יודעים לדקלם בעל פה. שדרנים בעלי שם מציעים את תוכניותיהם מדי ויום ואנו מדברים על שדרנים כמו ירון אשבל, מומי ללוי, פלאטו שרון ועוד. התוכניות הן מגוונות ותחנת רדיוס 100FM מציעה הן תוכניות אקטואליה, הן תוכניות של אנשי רוח ופובליציסטים וכמובן גם תוכניות תרבות, מוזיקה, ספורט ועוד.

היסטוריה

פיסת היסטוריה שלא כולם מכירים היא שתדר התחנה,רדיוס 100FM, הוא התדר ההיסטורי של תחנת קול השלום המוכרת לכולם. אמנם התחנה ההיא כבר לא קיימת, אך מדי פעם ניתן לשמוע בתחנת רדיוס 100 של היום גם ג'ינגלים של התחנה הנוסטאלגית ומדי פעם יש גם תוכניות המציעות את מה שהתחנה ההיא נתנה לקהל המאזינים שלה. המודל הוא יצירת תחנה שאליה יכולים להתחבר כמה שיותר אנשים, מכל המגזרים וממגוון האוכלוסיות ולצרוך תכנים, המוזיקה הטובה והעדכנית ביותר לצד מוזיקה איכותית ונוסטאלגית. כיום התחנה עומדת לגמרי בזכות עצמה ובכל יום משודרות אינספור תוכניות של איכות, תרבות ועוד.

התחנה כיום

תחנת רדיוס 100FM שואפת תמיד להוות את חזית הקדמה בכל הנוגע לשידורי רדיו. אם אנו יודעים שלאורך השנים לא רק איבד מעוצמתו, אלא ההיפך הוא הנכון, ניתן לראות בתחנות רדיו כמו 100FM את התחנה שהצליחה לגבש קהל מאזינים גדול ורחב מאוד שאוהבים את המוזיקה, מתחברים מאוד לתכנים של שדרני הרדיו השונים ואף שדרני הרדיו הם אנשי תרבות ואושיות בפני עצמם. כבר קרוב לעשרים שנה הרדיו האזורי מציף את גלי האתר ומציע לקהל המאזינים שידורים מקצועיים במגוון פלטפורמות: רכב, אפליקציות, אינטרנט ועוד.

לא ניתן לקפח את קהל המאזינים וכמו כל גוף שידורי כיום, גם לתחנת 100FM יש את האמצעים לדעת מה המאזינים רוצים. 100FM מציעה מוזיקה שמתאימה לכל אחד ולכל שעה, שדרנים המציגים את רדיו רדיוס 100FM כתחנה רלוונטית בכל יום ובכל תקופה ובדרך שהדברים נראים, תחנת הרדיו הזו תהיה רלוונטית עוד שנים ארוכות ורבות קדימה וניתן לראות זאת בזכות תוכניות הרדיו הותיקות שלה.

מהו התדר והיכן ניתן לקלוט את רדיוס ?

  • אזור השרון, מחוז המרכז: תדר 100FM

אזור שידור של רדיוס 100fm

קישורים רלוונטים