ערוצי הרדיו של רדיו המחירון

תחנת הרדיו של אתר המחירון נפתחה מחדש בשנת 2011. תחנת רדיו המחירון מונה שלושה ערוצי רדיו שונים אשר כל ערוץ משדר סגנון מוזיקה שונה.

ערוצי הרדיו של רשת רדיו המחירון:

כל ערוצי הרדיו משדרים 24/7 שידורי מוזיקה ותוכניות מוזיקה שונות.
התחנה במתכונת החדשה היא הניסיון השני של אתר המחירון להקים תחנת רדיו שפועלת על גבי רשת האינטרנט.

היסטוריית התחנה

הניסיון הראשון להקים תחנת רדיו התחיל בשנת 2003. ע"י קבוצה של גולשים אוהבי מוזיקה שכתבו בפורומים של אתר המחירון. בניסיון הראשון התחנה פעלה בהצלחה מספר שבועות, ובגלל אילוצי זמן של החברים בפורום וגם בגלל חוסר בידע מקצועי. תחנת הרדיו נסגרה. 

בתחילת שנת 2011, החלה שוב מחדש דרישה של הגולשים בפורומים לנסות להקים מחדש תחנת רדיו שתהייה מזוהה עם האתר וגם עם הטעם של הסטלנים. הפעם כבר היה יותר קל לאור נסיון העבר. וגם נלמדו הלקחים מהפעם הקודמת.

מיקום ודרכי האזנה לרדיו המחירון

התחנה רדיו המחירון משדרת ממספר מוקדים בארץ. על ידי קבוצה של אנשים שהתאחדו דרך האתר. שידורי רדיו המחירון מועברים על ידי שדרנים בזמנם החופשי ע"ל ידי התחברות לשרת הרדיו ושידור למאזינים. בין היתר התחנה עולה במבצעי שידורים, מעיין ספיישלים מיוחדים. בהשתתפות מאזינים שעולים לשידור ומדברים על כל מיני נושאים שמעניינים אותם.

בתחילת הדרך הייתה כוונה לשדר מספר גדול של סגנונות מוזיקה החל ממוזיקה ישראלית מוזיקה שחורה, פופ, רוק וג'אז וכלה במוזיקה של יוצרים ישראלים חדשים. אומנם מידי פעם התחנה של רדיו המחירון משדרת את הס גנונות המוזיקליים הללו כדי לנסות ולגוון. אולם עם הזמן רדיו המחירון התמקד יותר ויותר במוזיקת רגאיי ומוזיקת טראנס.

אתר המחירון נוסד בשנת 1997 ורדיו המחירון הוא עוד שלב שבו צוות התחנה מנסה לגוון לתת שירותים נוספים לקהילת הסטלנים בישראל. תפעול תחנת רדיו המחירון דורש זמן ומשאבים מצד התחנה, אך צוות התחנה שמח על האפשרות לשדר את סגנון המוזיקה האהוב והאפשרות לקבל פידבקים על העבודה המתבצעת.

קישורים רלוונטים